2010-05-17

Ananasrelaterad olycka

Nej jag har inte blivit våldtagen av en ananas utan jag råkade skära mig på ananaskonservburken när jag gjorde Wok igår, Lite kul namn ändå.

Jag sa att jag skulle köra en Teds samlade poetiska verk i helgen men jag glömde kamran hemma vilket var riktigt jävla dåligt. Men ska fundera ut något nytt nu ikväll och morgondagen och vem vet vad som kommer hända. Vad vill in ha med? Skriv bara ett ord som kommentar så lovar jag att det ordet kommer antingen att nämnas eller synas på bild!

Fast nu sitter jag här alldeles svettig och äcklig då jag spelat innebandy ikväll. 2 mål och 2 assist får jag vara nöjd över, fast var inte lika vackert som min tunnel förra veckan på fotbollen!
Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Alex

1. bra titel på inlägget.

2. teds samlade poetiska verk ord: hattsmugglare.

2010-05-18 (02:43:18) www http://brenneh.tumblr.com

Postat av: Emil

Ord: Fylleså (typ som fyllekäka, alltså man kommer hem på fyllan och helt enkelt sår frön i jord)

2010-05-18 (09:34:06)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.