2010-08-01

Tentaplugg

I morgon så ska jag äntligen göra tenta i Ljudteknikkursen. Det ska bli spännande och se hur det är men jag är inte neröst, har pluggat hyfsat bra och ska plugga mer ikväll. Men ändå svårt att veta då kursen är rätt avancerad.

I dag så har jag varit på fotboll, VSK - Dalkurd, och VSK borde verkligen ha vunnit matchen. Var mycket bättre, skapade mer och mycket mer strukturerade än vad Dalkurd var. Men träningsmatch är just en träningsmatch. Ikväll så var jag på VIK hockeys första isträning och det var kul att få se alla nyförvärv, om någon månad är det seriepremiär och då är det upp till bevis!

Snart kommer en film komma upp från min och Eddies lilla roadtrip så håll till godo.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.