2010-03-15

Pepp Pepp PEPSI!!!... ?

Helt sjukt hur pepp man är för Peace and Love, det är min kära våningsgranne Carl som får mig så sjukt otroligt pepp för det. Bara för att jag var så pepp igår så slängde jag ihop en Spotifylista med alla band som kommer till Peace & Love.


Bara att njuta:
Peace and Love

Idag så har jag känt mig rätt "vuxen" också. Har hunnit vara i skolan och jobba med gruppen till vårat uppsatsarbete, gick hem och åt min hemmagjorda Wok som blev över sen igår. Pluggade med Alexander till våran uppsats och sedan gick jag hem och pluggade på våran skrivuppgift som vi har förutom uppsatsen.

Efter det så sökte jag lite sommarkurser och det fick bli:

1. "Att skriva för webben och interaktiva medier" via Södertörn

2. "Fotbollshistoria" via typ Umeå, kommer inte ihåg.

Sen blev det promenad med Kim och Elias och sedan blev det gym på Nautilus.

Det här måste vara det konstigaste inlägget jag gjort på bloggen, känner mig förvirrad. Gör ni?

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.