2010-03-14

Peace and Love 2010

Nu har jag precis köpt biljett till festivalen och det kommer bli sjukt underbart i Camp KSM. Kan det bli misslyckats? bra camp, sjukt bra band och fest, jag längtar som fan kan jag säga.

De här banden skulle jag vilja se förtillfället:

Europe
Imperial State Electric
Jay-Z
John Fogerty
Mando Diao
The Ark
The Hives
The Kooks
Them Crooked Vultures
Helt Off
Hästpojken
Markus Krunegård
[ingenting]
Andreas Grega
Chords
Nikola Sarcevic


Har precis gjort en spellista med alla band som ska uppträda och har en känsla att den här listan kommer utvecklas rejält fram till festivalens början.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.