2010-03-04

Nu har man varit på systemet

Överraskningen som skulle komma på min födelsedag har blivit lite försenad och det tackar jag för mina härliga polare för. I tisdagskväll så blev jag överraskningsfirad på Världens Bar i Norrköping och jag blev totalt chokad måste jag säga, de bjöd på Öl och Jäger och var en fantastisk kväll. Tack alla!

På eftermiddagen på födelsedagen så fick jag till systemet där jag gjorde min första storhandling, 460: -, och det blev Whiskey, Skumpa, Öl och Vin. Fantastiskt skönt att få köpa själv och inte behöva störa andra på deras fredagar.

Jag känner mig lite halvkrasslig och det känns inte bra, måste vara pigg till helgen då jag ska hem till Västerås igen. Sen vill jag vara pigg nästa vecka också då det är fokus på vårat uppsatsskrivande.

Nu ska jag dock kika på Basil Mus och käka tortellini!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.