2010-03-23

Man mår så konstigt

Jag vet inte riktigt vad jag känner i hjärnan och hjärtat. Jag går runt och är allmänt deprimerad hela tiden känns det som, det kan vara så att jag saknar många saker nu. Jag vill åka hem till Västerås, saknar min kära famlij och alla polare där hemma. Tänk att få komma hem och hitta på bus med brorsan eller att festa gärnet med polarna eller bara att ut och gå med morsan.

Jag saknar också sommaren, jag är trött på vintern och vill ha varmt och skönt så man kan ut och gå hela nätterna få annars kan man inte sova. Saknar också allt som har med sommaren att göra som t ex grilla, fotboll, varmt, sol. Ja precis allt det där som har med sommaren att göra, dock inte getingar och sånt äckligt skit.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.