2010-06-14

Fotbolls VM eller Tråk VM?

Nu har ett antals matcher gått i VM och jag har bara sätt 1 bra match hittils. Den utspelade sig igår kväll mellan Tyskland och Australien och tyskarna imponerade kan jag säga! Tyskarna spelade med en vilja, energi, teknik som inget annat lag har varit i närheten av hittils i VM.

Jag har blivit imponerad över två lag hittils i VM. Självklart Tyskland och även hemmanationen Sydafrika, med hemmastödet så tror jag Sydafrika kan komma långt i årets VM.

Apropå hemmastödet, kan de inte sluta tuta me de jävla tutorna. Blir tokig när jag sitter hemma framför teven och det ända jag hör är TTTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT.

Nej jag hade förväntat mig mer av inledningen av VM men nu jävlar kommer snart de riktiga matcherna och då hoppas jag på riktig sambafotboll!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.