2010-07-07

Topp 10 - Bästa låtarna från Peace and Love 2010

Nu kommer första listan från Peace and Love och jag börjar självklart med de låter jag tyckte var absolut bäst under festivalen. Det kan vara så att jag glömt bort vissa och liknande men ha lite överseende.

1. Jay-Z – Empire State Of Mind
2. Them Crooked Vultures – New Fang
3. MIKA – We Are Golden
4. Patti Smith – Because The Night
5. The Hives – Tick Tick Boom
6. Julian Casablancas – 11th Dimension
7. Johnossi – What's the Point
8. The Kooks – Ooh La
9. Andreas Grega – Imorgon
10. Nationalteatern – Barn av vår tid

Bubblare:
Näääk – Så Jag Lever Mitt Liv
Helt Off – Det brinner i Paris
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.