2010-07-07

Power Meet Radio

Imorgon så kommer jag kliva in i radiostudion igen och denna gång så är det under VårRadio 93.7 MHz regi som i helgen går under namner Power Meet Radio. Jag, Sandra och Madde kommer i helgen dokumentera, följa och framförallt hjälpa världens största bilträff: Big Power Meet med trafiksäkerhet, nöje och allt annat roligt.

Det kommer bli en spännande utmaning med hela 8 timmars livesädningar om dagen med extremt mycket människor i rörelse och liknande. Ska bli riktigt roligt men krävande.

Så kom ihåg att ratta in 93.7 MHz där VårRadio sänder Power Meet Radio!
Postat i Vardagslunken | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Hasse

Hejs! Har lyssnat och ja jag vet inte vad jag ska tycka trodde i min enfald att det skulle bli go power meet radio som förr men icke.Ett råd spänn av i sändning var dig själv o sluta med alla förmaningar till dom motorburna o en annan sak ta in lyssnare i sändning o kör önskemusik ,istället för långa intevjuver med folk som typ den jag hörde igår ove eriksson alltså det var inte kul.

Gör ni detta då kan det bli bra =)

/Hasse

2010-07-10 (15:05:43)

Postat av: Hasse

behöver du lite infallsvinklar så lyssna på den här länken hur det kunde låta förr i power radion ..det var tider det www.myspace.com/ppower106



/H

2010-07-10 (15:14:51)

Postat av: Hasse

Tydligt är att du inte läst mina inlägg innan sändning ..o sen dra hälsningar från gårdagen ??

Jag stänger av nu och jag är nog inte ensam..



/H

2010-07-10 (17:19:23)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.