2010-01-03

Vinst i andra omgången av bloggkampen!

I lördags utspelade sig Stryktipset och jag kände mig stensäker på att mer rätt skulle bärgas hem än vad Jocke skulle gå, och jag fick rätt! Känns otroligt skönt att hämta in 3 fräscha poäng med mina 9 rätt men fundersam över vissa resultat. Hur kan Blackpool få två röda och torska matchen? Hur kan Pompy, Millwall och Newcastle bara få kryss? aja så kan det bli ibland så det är bara att bita ihop och köra vidare nästa vecka.

Resultat efter omgång 2:

Ted: 4 - Snitt: 9,5
Jocke: 1 - Snitt: 9

Förresten, Anton Söderlunde prickade in 9 rätt så ett stort grattis till delad pallplats med mig och lycka till i vidare tippning. Han har en jäkligt trevlig blogg,
http://klockers.blogg.se/
Postat i Bloggkampen/Stryktipstävlingen | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.