2010-01-13

Vad händer i livet?

För en gång skull så har man faktiskt några dagar framöver inbokat och man vet vad man ska göra, rätt skönt jämfört med förra helgen då man inte gjorde ett jävla skit.

Torsdag så har man bokat tvättid mellan klockan 10:00-13:00 och under samma tid så har jag tänkt att gymma och eftermiddagen/kvällen så har jag inget planerat, ska städa och packa lite inför hemfärden till Västerås på Fredag.

Fredag så har jag lektion mellan klockan 10:00 - 12:00 och sedan ska man bara hem och hämta all packning för att dra sig ner till stationen för att ta tåget hem till Västerås. På kvällen väntar VIK - Troja/Ljungby i ABB Arena vilket ska bli kul och sedan till Adelsögatan 4 där det väntar en grabbkväll.

Lördagen innehåller stryktips, chill och eventuellt lite festande. Man vet aldrig vart alkoholen bär än genom livet. Nu ska jag till Trappan och sänka några kalla..
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.