2010-01-30

Stryktipstävlingen fortsätter

Dags för en ny vecka av stryktipset och min tävling med Jocke rullar vidare. Jocke vann förra veckan så känner att jag måste ta det idag för annars kan det bli jobbigt. Vill ha lite pinnar före Jocke då jag vet att han är en jävel att spurta när han känner blodvittring.

Annars så är det en jäkligt svår omgång idag, tror att jag får 10 rätt och Jocke får 9,10, 11. Jag hoppas på 9 och tänk om jag får in 13? vilket party!

Resultat efter omgång 4:

Ted: 7 - Snitt: 9,5
Jocke: 4 - Snitt: 9,25

Teds Tips:
1. Liverpool - Bolton 1
2. Birmingham - Tottenham 1X2
3. Fulham - Aston Villa
X2
4. Hull - Wolverhampton
1X
5. West Ham - Blackburn
1
6. Wigan - Everton
X2
7. Watford - Swansea
X
8. West Bromwich - Sheffield U
1X
9. Cardiff - Doncaster
1
10. Coventry - Blackpool X
11. Middlesbrough - Bristol City
1
12. Reading - Barnsley
X
13. Sheffield W - Plymouth
1

48 kr, 1 hel och 4 halvgardering
Postat i Bloggkampen/Stryktipstävlingen | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.