2010-01-04

Nyårslöften

Jag tyckte det vore dags att presentera mina härliga nyårslöften som gäller från och med idag, den 4 januari.

  • Fram till den 2a Mars, min födelsedag, så ska jag inte dricka läsk eller äta godis, chips, fet snabbmat eller fikabröd. Alltså onyttiga grejer, och när jag kommer dit så ska jag fortsätta till nästa milstolpe som blir ett par månader framåt.
  • Jag ska äta en mer varierad kost, ska börja lära mig laga till olika sorters fågel, fisk, kött och specialrätter.
  • Gymmet ska besökas 3 gånger i veckan och promenader ska ske minst 4-5 gånger i veckan.
  • Min ungkarslya ska fullbordas så jag känner mig helt nöjd.
  • 13 rätt på Stryktipset ska också hämtas hem har jag också tänkt mig.
Det var nog ungefär det jag tänk mig, ska även lära mig hur NFL (Amerikansk Fotboll) och NBA (Basket) fungerar då jag tycker det är ruskigt roliga sporter.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.