2010-01-30

Holmes

Igår kväll så drog man till SF för att kika in Guy Ritchies nya rulle Sherlock Holmes, den var jäkligt bra film men inte bättre än hans andra filmer t ex Snatch och Rock'n'Rolla. Sen efter filmen så drog vi vidare till Trappan för att få skölja ner en härlig Newcastle i strupen och efter den drog vi vidare till Världens Bar där man käkade och drack vidare. Fick äntligen min efterlängtade Whiskey, varit så sugen på en virre hela veckan.

På väg hem så gick jag förbi krogen Bomullsfabriken och hörde en sjukt bekant låt, jag kom på att det var Små Svarta Änglar med Kalle Baah men det var något konstigt med låten. Sen kom jag på, det är ju live! så stod och kollade in genom fönstret någon minut och det lär riktigt bra. Synd att man inte visste om det, då borde man varit där inne och kört istället.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.