2010-01-12

Hemkomsten till NKPG

Nu sitter jag i min ungkarslya igen och inser att det är rätt skönt att kunna göra vad man vill, laga vilken mat man vill och liknande. Även fast det är extremt skönt och mysigt att vara hemma i Vackra Västerås. Ett stort minus är kylan i min lägenhet, jag fryser arslet av mig i min egen lägenhet, vad fan händer lixom.

Dagen började med att mormor och morfar kom och hämtade mig och skjutsade mig till stationen. Vill bara säga att de är mina idoler, alltid så snälla, glada och hjälpsamma. Sen blev det att chilla på tåget och skönast var det när man somnade in med Thåström i lurarna. Riktigt gött att få se han med de bästa i Februari, Johnossi som förband skadar inte heller kan jag säga.

Sen blev det hem och chillade innan man drog till Spetsen för att skriva Opponering med Elinor, gick bra att skriva och Elinor är en utmärkt radarkompis att skriva med. Tror iförsig alla är det på KSM men ändå.

På kvällen så hängde man med Kim, Elias och Ole hos Kim. Blev mest att chilla, snacka och bara njuta av en skönkväll.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.