2010-01-02

Helgens Stryktips

Nu jäklar smäller det i bloggkampen igen, idag är det andra omgången av tävlingen och idag så känner jag på mig att mina matcher spikas. Det jobbigaste är att match nummer 9 lottas så det blev en helgardering på den, men annars så är det rätt mycket X2 på kupongen, tuff omgång - men rolig!

För att läsa Jockes tips så gå in på hans sida, en vass rad fast saknas lite på den tycker jag. Känner mig säker, blir vinst idag! http://www.nattstad.se/pimme

Ställning efter omgång 1:

Ted: 1 - Snitt: 10
Jocke: 1 - Snitt: 10

Teds Tips:
1. Middlesbr - Manch C 2
2. Aston Villa - Blackburn 1
3. Blackpool - Ipswich 1
4. Huddersfield - West Brom X2
5. Milton Keynes - Burnley X2
6. Nottingham - Birmingham 1X2
7. Portsmouth - Coventry 1
8. Wigan - Hull 1
9. Brentford - Doncaster 1X2
10. Leicester - Swansea 1
11. Millwall - Derby 1
12. Plymouth - Newcastle 2
13. Sheffield W - Crystal P X2

72 kr, 3 halv och 2 helgardering
Postat i Bloggkampen/Stryktipstävlingen | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Söderlund

Fick nio rätt..

Pallar ju ej att dom lottar Brentford - Doncaster till en etta. Hdae kryss, två..

2010-01-02 (18:05:45) www http://klockers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.