2010-01-21

Hela livet var ett disco?

Vad kommer hända i helgen då tro, ett stort jävla mysterium. Imorgon på dagen ska jag ner på stan för att träffa lite folk vilket ska bli riktigt nice. På kvällen så har jag ingen aning om vad som händer, kan hända allt och absolut ingenting. Det sistnämda lät iförsig lite tråkigt, får hitta på nått.

På lördag så åker jag hem till Norrköping igen och det ska bli riktigt kul, dock längtar jag mer och mer till mars månad då det kan bli flytt och födelsedag. MUMS!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.