2010-01-08

Första fredagen i mitt nyttiga liv

Nu har det alltså gått 5 dagar sen jag började med mitt nyttiga liv, det vill säga inge chips, godis, snabbmat, fikabröd, läsk eller annat dyligt. Det har gått susen och känner faktiskt inget sug efter cola eller de andra av livets goda. Målet fram till min födelsedag kommer gå som smort känner jag. Det fetaste jag ätit den här veckan är nog Smör på mackan tror jag, och det värsta jag druckit är nog juice.

Har också gymmat, simmat och promenerat den här veckan. Det känner jag i hela kroppen, simmningen gav mig ruggig träningsverk.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.