2010-01-28

Flytt 1 Mars

1 Mars lämnar jag min kära första lägenhet på Dalkarln och flyttar in i partylyan Gripen. Ska bli skönt att slippa min iskalla lägenhet som annars har underbar insyn. Istället blir det nästan exakt likadan lägenhet på Gripen plan 5 där Carl och Alexander bor, ska bli underbart kul!

Så pricken över i är att jag fyller 20 dagen efter, Najs!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.