2010-01-07

Den största grönvita hjälten av dem alla har lämnat oss



Idag vid 11-tiden så somnade en av Västerås mest älskade och omtyckta personer in. Kalle Rosenberg har varit VSKs hejaklacksledare i flera decenier fast han har bott i Göteborg. Kalle har alltid funnits ibland oss, älskad och åter igen älskad av såväl spelare som suppotrar. Flera gånger har man sätt Kalle gråtit av lycka och glädje på läktaren och senast var den 26 December 2009. Kalle var där, klacken hyllade han och ett par meter framför mig står en rörd och gråtande Kalle och tackade alla för allt stöd.

Jag sitter nu och gråter när jag skrivet det här, en legendar, en vän, en VSKare och en bit av varumärket VSK är nu borta. Jag hoppas Kalle nu sitter på bästa platsen och följer VSK via himmlen och som sagt, Himmlen är grönvit!
Postat i YouTube | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Kalle

Mycke bra skrivet!

Bara tanken av att den största lämnat oss gör mig lite tårögd...

Han kommer vara saknad..

Glöm inte att på söndag ska han hyllas!

2010-01-07 (19:13:15)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.