2010-01-24

De trevliga kvällarna

Det låter ungefär som en låttitel från en gammal Håkan Hellström skiva men det är det icke, bara mina egna ord hur trevliga vissa kvällar kan vara. Igår var en sådan kväll fram till typ 01:00 då det blev tråkigt på krogen, men lördagens bravader i Norrköping igen var en sjukt trevligt.

Började med lite förfest, chill och ovanligt sofistikerade samtalsämnen (iallafall fram till alkoholens påverkan på vissa). Jag höll mig lugn under kvällen och blev ett glas vin, en öl och en cider. Bara gött att avnjuta dessa underbara drycker i världen. Det blev sen Trappan på kvällen där kvällen fortsätta i samma anda även fast det var typ 50 pers i lokalen.

Imorgon kommer jag publicera första delen ur min nya serie här på bloggen, den heter: Ted's samlade poetiska verk.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.