2010-01-12

Beställningsjobb

Idag har jag skickat iväg två ordrar på saker som jag längtar till att få i brevlådan. Det första jag beställde var en Looptroop Rockers t-shirt igen men denna gången så är det NFL laget Minnesota Wikings logga som pryder t-shirten, ett givet köp. Nyss så beställde jag även Embees nya skiva, den kommer komma på posten när den släpps i butiken.

Den kommer antagligen vara asbra och innehåller flertalet kända gästsångare som: Erik Undéhn (The Early Days), Annika Norlin (Hello Saferide), Daniel Lemma, J.P George, Maia Hirasawa, Nikola Sarcevic (Millencolin), Nina Ramsby, Mariam Wallentin (Wildbirds & Peacedrums), san (antennasia), Håkan Svensson (Nationalteatern) och Fabian Kallerdahl (Music Music Music).

MUMS!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Malin

De där lät som en värd skiva :D

2010-01-12 (20:55:13) www http://malinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.