2010-02-11

Västeråsare på gång

I eftermiddag rullar två glada, festsugna Västeråsare in på centralstationen i Norrköping då det vankas en helg med Thåström, Johnossi, Rockölspel, Fest och andra urspårningar. Ska bli grymt kul att få hänga en helg med Jocke och Edde, nu har jag chans att gå upp i ledning i bloggkampen igen fast med Jocke brevid mig. Ska bli kul att se hans min när min rad går in.

Vaknade tidigt idag för att fixa lite i lägenheten, har diskat och städat hela morgonen. Nu ska jag fortsätta med det också, Heppåre!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.