2010-02-07

Vad har hänt med örat?

Mitt vänsteröra är så jäkla mysko så det är helt sjukt, ha varit likadant i typ en månad. Känns som att trumhinnan sitter på fel plats, det knäpper om trumhinnan och det rinner sjukt mycket efter jag duschat eller badat. Ska åka ut till Lasse om en kvart så ska han kolla på det, hoppas verkligen det är nått naturligt som går över om någon dag. Orkar inte med penicillin eller nått annat sånt tjafs för i helgen kommer ju Jocke och Edde över till mig i Norrköping och då ska man må prima.

Annars så en trevlig kväll igår och underbart väder idag! Solen lyser som en stor glödlampa mitt på den blåa himmlen. För att toppa detta så har jag nyss ätat mammas hemmalagade pannbiff!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.