2010-02-16

Twitter

Idag så hade vi två föreläsningar på schemat, 10-12 & 13-15. Den på förmiddagen var rätt seg och tyckte att den borde ha kommit i höstas istället men så kan det bli ibland. Den på eftermiddagen var däremot en av toppföreläsningarna på KSM. Budskapet i den var ungefär: Använd Twitter annars fuck off. Mark Media gick igenom hur nya digitaliserade världen ser ut och lite i framtiden, var ruggigt intressant och kul.

Jag har haft min Twitter i några år nu men pushar för den lite extra i med föreläsningen: http://twitter.com/bowlted
Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: A

Haha, ljug inte. Tvingade inte jag dig att börja använda det för typ ett halvår sen?

2010-02-17 (23:20:35) www http://klockers.blogg.se/

Postat av: Ted

Anton - det måste ha varit längre sen? och jag vet att du tvinga in mig, och det är jag glad över ;D

2010-02-18 (19:59:54) www http://mrexplosion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.