2010-02-01

Taggning för Gripen

Hjälpte Alexander att flytta en soffa idag från Myrorna till hans nya lägenhet på Gripen plan 5, samma våning som jag kommer flytta in på 1 Mars. Gick då in en sväng i mitt kök och fick se en skymt av min lägenhet då personen där började flytta ut sina grejer. Såg bra ut och stort, även fast det bara är 1 kvm större än min nuvarande lägenhet på Dalkarln.

Köket värkade också sjukt mysigt och trevligt, det blir nog bra! Har lite inredningsförslag också, kan bli mums!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.