2010-02-23

Swicsh

Ja så har det låtit idag, tiden har bara öst på hela dagen. Jag vaknade klocka 14:00 och insåg att jag sovit bort hela dagen så skyndade mig till gymmet. Blev ett hyfsat hårt pass och det var så underbart jäkla skönt, sen varvade jag ner med en timmes promenad med Alexander. Var riktigt mysigt att gå runt "strömmen" i Norrköping, rekomenderas starkt.

Sen har jag lirat lite Nintendo 64 och går riktigt bra på Zelda nu, ska lira lite strax tror jag. Kom nyss hem från radion då det var dags för Versus igen, var Brasilien vs. Kanada och var inte intressant battle mellan Ole och Arash.

Om en vecka fyller jag 20 för övrigt! SKÅÅL!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.