2010-02-04

Plugg Plugg

Den här dagen har varit en av de längsta någonsin, först upp tidigt för att slänga in tvätt i tvättmaskinen. Sen dra till gymmet och var hemma igen vid 11:00. Sen har resten av dagen gått ut på att fota en halvtimme med Adam och sedan sitta vid datorn och muggla. Under den där halvtimmen hann jag halka så en knapp på mina byxor typ explodera, fick sjukt ont i arslet för er som ville veta det. Har även läst lite texter ikväll och ska göra det nu innan jag lägga mig också, vill verkligen ha helg nu.

VIK vann förövrigt borta mot Bofors idag med 7-3, hur f*n gick det till? Kan det vara dags för islossning nu? typ 50 omgångar försent. Men skönt att spöa dessa Närkebor iallafall.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.