2010-02-06

Ja då ses vi på lördag!

Ny vecka och ny tips och omgång i bloggkampen. Förra veckan slutade det lika mellan Jocke och mig, fast det gör det inte den här omgången. Jag känner på mig att jag vinner över Jocke då han inte koncentrerat sig på uppgiften utan var på konsert med Thåström igår.

Vill också tilläga att morfar är med och sponsrar tipset idag, skönt med lite uppbackning ibland!

Teds Tips:
1. Manchester U - Portsmouth
1
2. Bolton - Fulham
1X2
3. Burnley - West Ham
1X2
4. Hull - Manchester C
2
5. Stoke - Blackburn
1X
6. Sunderland - Wigan
1X
7. Ipswich - Middlesbrough 1
8. Plymouth - West Bromwich
2
9. Barnsley - Watford
1X
10. Blackpool - Leicester
1
11. Bristol City - Coventry
1
12. Nottingham - Sheffield W
1
13. Scunthorp - Crystal Palace
1X

144 kr, 2 hela och 4 halvgarderingar
Postat i Bloggkampen/Stryktipstävlingen | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.