2010-02-26

Flytt och Bakis

Igår var en riktig kanon kväll innehållandes lite vin, lite öl och annat smått och gott. Vi började förfesta hos Kim på DK och det var mycket bra musik, trevliga personer - ja en helt lyckad förfest i klarspråk. Sedan drog vi vidare till Hugo där det var Klubb Republik som körde och det var riktigt lyckat. Alla var på precis rätt nivå och kvällen innehöll nog allt.

Om någon timme så ska jag gå till Studentbo för att hämta mina nya nycklar till min nya lägenhet på Gripen. Ska bli riktigt underbart att flytta, även fast jag har bott riktigt bra på DK. Behöver lite ombyte då jag inte trivs riktigt på DK, kan bero på att alla förtillfället ser min nakna rygg genom mitt fönster.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.