2010-04-04

Västerås & Timbuktu!

Nu har jag varit i Västerås sen i torsdags och det är så sjukt skönt att vara tillbaka i hemstaden. Målet med helgen var att få träffa så mycket av polarna som möjligt, mysa med familjen och se Timbuktu på Silk. Allt är nu uppnått även fast det finns många jag vill träffa som jag inte har hunnit, jag får ta bilen sen och hälsa på lite folk känner jag.

Igår var det Påskafton och Timbuktu på scen tillsammans med Supreme (Looptroop Rockers) och det var sjukt jäkla bra. Det var mycket folk, varmt, Timbuk var under live och sen Supreme på det är som gräddet på moset eller fisken i handsken. Bästa låtarna var Mammas gata, The botten is nådd, För länge sen, Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö.

Ska bli kul att se Timbuk på Peace and Love i sommar fast då med Chords och Helt Off. Fantastiskt!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Patrik Holm

Mammas gata <33

2010-04-06 (02:03:24)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.