2010-04-13

Sol!

Idag har det varit skinande sol hela dagen och man har utnyttjat det till max måste jag säga. Satt och tog en glass med Alexander, Frida och Jesper vid strömmen och det var riktigt najs. Sen blev det en öl på Världens Bar med Hovet för att fira och sist blev det fotboll, IFK Norrköping - Öster, som avslutning.

IFK vann med 3-0 mot ett Öster som inte imponerade någonstans. Det känns mindre bra att IFK Norrköping möter VSK nästa vecka i Svenska Cupen. Mitt kära VSK kommer få det tufft, men vore kul om vi kunde skrälla lite. Dagens fulaste unge har jag också korat idag, han hade på sig en popcornlåda på huvudet och gick runt och spelade på en kongas. Riktigt ful var han måste jag säga, blev nästan äcklad.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.