2010-04-16

Manusförfattare

Det är precis det jag ska bli har jag tänkt, har haft en filmidé i skallen nu ett par månader och nu ska jag försöka få ner ett manus. Jag räknar med att den ska filmas i höst i så fall och att jag har hela sommaren på mig att arbeta med manuset. Idén är enkel, lite revolutionerade men ändå klassisk!

Vill inte avslöja något här men tar man kontakt med mig så kan jag ge en förklaring. Kan bli bra, kan bli jäkligt bra!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.