2010-04-18

Jag lider med dig Eddie Gustafsson

Eddie Gustafsson är andra målvakt i Svenska fotbollslandslaget och håller annars till i den Österrikiska ligan och laget Red Bull Salzburg. I dag åkte han ut för en skada som kommer göra att han blir borta många många månader. Jag tror till och med att han tappade sin landslagsplats på grund av skadan, då när han kommer tillbaka kommer någon annan imponerat så pass mycket att han inte platsar länge.

När Eddie ska rensa undan en boll så kommer en motståndare in sent och stämplar Eddie över smalbenet. Enligt Sportbladet så värkar smal och vadbenet vara helt av. Jag lider med dig och hoppas att du tillfriskar snart!

Här kan du se skadan, men jag varnar känsliga tittare. Vissa bilder kan vara ytterst obehagliga.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.