2010-04-27

Back in the days

Idag har det verkligen känns som för ett par år sen, bara massa kul saker som jag gjorde för typ några år sen. Vi började eftermiddagen med att spela brännboll och fotboll i klassen vilket var underbart kul! Längesen man fick trixa lite boll med roliga personer.

Sen så vann jag på min första långenlapp på flera månader. Håvade in 328 kronor på tre svenska fotbollsmatcher, så jäkla enkelt!

Efter det så sände jag radio själv inom programet En halvtimme med... på Studentradion.nu. Var kul att sända själv även fast det är tuffare, men blev bra igen när Versus satte igång klockan 21:00. Vi hade Per i studion och snackade Åland/Finland och massa rockmusik!

En mysig dag som ska avslutas med.. ja nått skoj iallafall!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.