2010-04-09

Allergi?

Kan det vara så att allergitiderna är här? Jag har i flera dagar nu känt mig konstig och har ont i huvudet. Kanske dags att röra sig till Apoteket för att köpa lite piller som hjälper. Eller kanske bara ska knäcka en öl istället, båda brukar faktiskt hjälpa.

Jag trotsar dock min huvudvärk och lyssnar lite på David Guetta och ska strax till Trappan för att sänka några kalla. Lite fredagsmusik kanske vore grymt?

David Guetta – Montenegro
Adam Tensta – My Cool

Ali Payami vs Aquagen & Warp Brothers – Blade - Ali Payami Original Radio
Embee – Upside Down
Daft Punk – Digital Love
Kalle Baah – You Are My Angel
Leeroy – Je N'ai Jamais Choisi (Feat Féfé)

Looptroop Rockers – Gotta Be A Way
Kasabian – Club Foot
Maskinen – Aldrig Vart i Malmö

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.