2009-05-10

VSK vinst och jag hade rätt!

Jag skrev här innan en startelva som jag trodde skulle spela och jag hade 100% rätt i den! Man kanske ska bli coach? ialfall så vann VSK matchen mycket rättvist med 2-1 även fast seger kunde ha varit mycket större. Bäst idag var backlinjen där Oscar Pherson var en gigant och han har verkligen hittat sin position. Han är stor och stark och idag så var hans crosspassar helt magiska, såna såg man inte av förra säsongen kan jag säga.

Men VSK rullade bra boll och skapade mycket framåt dock resulterade det mest med bollar i målramen. VSKs nya styrka är nog hörnorna, det var där VSK gjorde sina mål idag (Dennis Boskelio och Martin Andersson).

Nu taggar vi till Enköping borta!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.