2009-05-03

Reportaget färdigt!

Nu tror jag att reportaget till textkommunikationen är färdig faktiskt, började jobba med den idag och nu så tror jag att jag redigerade färdigt det sista. Jag är rätt nöjd men vet inte om jag följt instruktionerna riktigt då de var lite små flummiga. Skönt att ha det gjort iallfall så det var en så kallad rest man inte vill ha nu när det är 40 dagar till studenten!
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: joanna

duktig du är ;D

2009-05-03 (22:25:01) www http://sentence.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.