2009-05-19

Nu är det inte mycket kvar!

Idag hade jag mitt engelskaseminerium och jag fick minst G vilket är en triumf kan jag säga! Det lär helt förjävligt och jag gjorde färdigt min text 1 minut innan seminariet. Men skönt att ha det överstökat kan jag säga! Men vad har jag då kvar att göra i skolan innan studenten? Jo jag har detta:

Engelska:
Performence - Ett litet snabbt rollspel om texten vi läst på tisdag nästa vecka.

Multimedia B:
Hemsida -
Göra färdigt hemsidan innan fredag nästa vecka

Ljudmedier:
Krönika
- Göra en krönika till Sandas slutprogram tills imorgon

Projektbarbete:
Skriftliga redovisningen -
Vi blir alldeles strax klara

Entrepenör:
Inviduella reflektionen - Till Stefan senast 1 Juni 
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.