2009-05-17

Ett upphittat guldkorn!

Sitter och skriver mitt manus till vårat slutprogram på median nu. Mitt program ska handla om hiphop och främst Svensk hiphop. När jag skulle skriva lite om Looptroop Rockers så kom jag in på deras skivbolag David vs. Goliath och av någon konstig anledning kom jag in på en låt gjord av Embee med hjälp av självaste José González och jag fastnade för den direkt. En riktig favorit som jag måste kolla upp vart man kan få tag i den någonstans.

Postat i YouTube | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.