2009-03-15

VSK till SM FINAL?

Idag är det dags för den dagen många VSK:are har väntat på ända sen förra säsongen. Idag kan nämligen bli SM FINALKLART. Det är Sandviken borta idag, en svår dock inte omöjlig uppgift. VSK Sports kommer åka med 2 bussar idag och det kunde säkert blivit en tredje buss om det fanns någon. Jag tror det kommer vara grymt bra drag där uppe hela matchen, jag tror det pga alla VSK:are vet att om de torskar där upp nu gör det inget för då kan vi avgöra på hemmaplan ändå.

Jag har dock en känsla i kroppen nu, en riktigt jäkla bra känsla! Jag tror VSK vinner idag och kommer ikväll vara klara för Studenternas IP i Uppsala. När de väl är klara, oj oj oj vilket firande det kommer bli! Sen om ett eventuellt SM GULD vinns också i finalen, ja då kommer festandet inte vara måttligt!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.