2009-03-06

Vilken kväll!

Oj Oj Oj säger jag bara, detta måste nog varit den roligaste utgångskvällen på evigheter. Det hela började hemma hos Malin J runt 18 tiden då vi skulle fira henne då hon fyllde år igår. Jag och Emil Ö drog därifrån typ 19:10 för att vi skulle hem till mig och förfesta som tokar tillsammans med väldigt sköna människor. Det blev några KGare, annat folk och lite Gideonsberg också. Sen drog vi ner på stan och på vägen träffade vi Malin och de igen för att gå till Pluto. När man kom dit var kön typ 30 meter och studentramsorna var i fullgång. Inne på Pluto var det sjukt mycket folk då det var fullsatt och man dansade och hade kul hela kvällen lång!

Nu ska jag packa min väska inför Bosön!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.