2009-03-11

Vart kommer jag hamna?

Sitter hemma och funderar lite nu då jag är helt slut och blivigt sjuk efter gårdagens kyliga tillställningar. Det jag funderar på är högskolor, vart vill jag hamna? vad ska jag läsa? och främst kommer jag in?

Jag har skrivigt tidigare att Journalistik vill jag läsa och det stämmer fortfarande, men vet inte om jag kommer in någonstans. Det är därför jag kollar upp lite andra kurser och ett exempel på kurs är historia. Jag tycker det är intressant med historia och det känns som det kan vara bra att ha i ryggen när man ska ur i arbetslivet eller när man spelar TP hemma med familjen.

Men som sagt, vart kommer jag hamna?
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.