2009-03-15

Urk: Sandviken - VSK

ont i huvudet, trött, helt slut. Ja det är tungt att åka på en bandy semifinal en söndag och att VSK och domarna var dåliga gjorde det hela inte mycket bättre. Man började på Bistro 65 med en bärs och kebab innan resan till Sandviken skulle ske.

Sen på bussen fortsatte man dricka lite öl, lite JD+Cola och massa skönsång. Man kom upp till arenan och jag kände mig riktigt klyftig när jag stod på läktaren utan jacka i bara en tröja, ju mer av matchen som gick desto kallare blev det. VSK tog snabbt ledningen i matchen men sen var det bara magplask känns det som. Sandviken avgjorde när VSK hade 3 eller 4 spelare i utvisningsbåset. Sen var det ett rent helvete.

Resan hem frös jag som aldrig förr och ville bara somna in. God Natt!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.