2009-03-08

Torsk, tråkigt efterspel men vi tar Studenternas!

När jag kom hem från Bosön så såg jag att de sände Sandviken - VSK. Jag var sjukt trött och inte så pigg så jag slängde mig i badet men hörde att det blev torsk tyvärr för grönvitt. Men eftersom VSK har 3 hemmamatcher så tror jag VSK kniper finalplatsen i Uppsala på Studenternas IP.

Men läsningen på Sportbladet var inte så kul i efterhand: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/bandy/article4597586.ab
Frustrationen var nog stort i Sandviken och ibland kan det vara svårt att hålla inne känslorna och ibland kan det gå väldigt, väldigt olyckligt. En domare i matchen fick en bandyboll kastad på sig från läktarna och två VSKare togs om hand av polisen. Jag vet inget vad som hände så ska inte kommentera saken.

Men tänker främst på VSK bandy, Ingen kul PR.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.