2009-03-25

Tack Erik och Jobb!

Idag så var det skola igen och man börjar bli lite skoltrött fast en dag som denna var det svårt att vara skoltrött. Imorgon fyller Sandra 20 år så ett stort grattis till dig! För att fira detta skulle Erik bjuda henne på Kladdkaka och vi mediaelever fick också smaka. Det förgyllde verkligen min dag, Tack Erik! och Grattis Sandra!

En annan sak som förgyllde mitt liv idag var när Janne från Strike ringde. Jag ska få jobba igen på fredag och lördag och det ska bli ruskigt kul att få jobba igen! Det verkade även på han så det kan bli mycket jobb i sommar vilket är ett jätteplus då jag tar Studenten om bara 80 dagar!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.