2009-03-01

Håkan Hellström, Lars Winnerbäck & Joakim Thåström

Jag är inne i en riktigt härlig musikperiod nu. Jag brukar alltid ha lite olika och den förra måste ha varit en Promoe-period men nu är det som rubriken säger: Svenskmusik.

Då menar jag speciellt 3 personer: Håkan Hellström, Lars Winnerbäck och Joakim Thåström. Varför är det just dessa personer undrar ni? jo för deras lugna låtar är för tillfället helt himmelska! Alla tre är rätt lika varandra tycker jag, deras låttexter har ett syfte, vill berätta något och de sprider känslor.

Favoritlåtarna för tillfället:
Brännö Serenad - Håkan Hellström
Dom Dimmiga Dagarna - Håkan Hellström
Jag Har Varit I Alla Städer - Håkan Hellström
Minnen av Aprilhimlen - Håkan Hellström
Tro och Tvivel - Håkan Hellström
Hurricane Gilbert - Håkan Hellström
Klubbland - Håkan Hellström

Hugger i Sten - Lars Winnerbäck
Kom Änglar - Lars Winnerbäck
Om Du Lämnade Mig Nu - Lars Winnerbäck
Jag Fattar Ingenting - Lars Winnerbäck
Elegi - Lars Winnerbäck
Någonting Större - Lars Winnerbäck
Jag Har Väntat På Ett Regn - Lars Winnerbäck
Farväl Jupiter - Lars Winnerbäck
Innan Mörkret Faller - Lars Winnerbäck
En Tätort På En Slätt - Lars Winnerbäck
Tanken Som Räknas - Lars Winnerbäck

Brev Till 10:e Våningen - Joakim Thåström
Sönder Boulevard - Joakim Thåström
Kärlek Är För Dom - Joakim Thåström
Den Drunkne Matrosens Sång - Joakim Thåström
The Haters - Joakim Thåström
Söndagmåndagsång - Joakim Thåström
Du ska va president (Live) - Joakim Thåström
Die Mauer - Joakim Thåström
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.