2009-03-03

Sleep

Nu är det dags att hoppa ner i sängen och bara gosa ner sig till lite bra musik och sedan sova. Jag tror första låten blir Elegi med Winnerbäck, känns som en skön låt för tillfället. Imorgon bitti ska jag upp tidigt för att skjutsa morsan till jobbet så jag kan låna bilen under dagen. Efter jag lämnat henne ska jag åka till Coop och köpa lite färskt bröd tror jag, sen hem och kika Beck innan jag hämtar upp Malin innan skolan börjar.

Längtar till gymmet imorgon! Fan så sjukt rastlös efter att bara setat hela kvällen.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.