2009-03-14

Skivrecension: Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg


Kända medverkande artister: Håkan Hellström, Daniel Gilbert, Timo Räisinen & Theodor Jensen
År: 2000
Skivbolag: Virgin
Personliga favoritlåtar:
  1. Känn ingen sorg för mig Göteborg   3. Ramlar  4. Nu kan du få mig så lätt   5. Vi Två, 17 År   10. Dom dimmiga dagarna
Kommentar om skivan:
Håkan Hellströms debutalbum och en av hans bästa! När jag tänker på Håkan Hellström dyker alltid låtarna "Känn ingen sorg för mig Göteborg" och "Ramlar" upp i mitt huvud.

Håkans känsla och för vissa "icke skönsång" passar in äckligt bra med kören, orkestern och bandet som spelar musiken. Man blir alltid glad när man hör Håkans svängiga låtar och alltid lika lugn när man hör hans vackra ballader.

Betyg:
KiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågel
6 av 10 Kiwifåglar
Postat i Albumtoppen | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.