2009-03-04

Nyttig sjukdag

Idag har jag varit hemma för jag har varit krasslig och behövde vara hemma så jag inte blev ännu sjukare. När man är sjuk då ska man vara hemma och götta sig men jag var tvungen att gå ner på stan ändå idag. Det som stod på schemat var att klippa mitt fårull jag har på huvudet och leta kläder till 100 dagarsfesten.

Jag gick till hårpunkten och var förberedd att det skulle ta tid på dropp-in:en men jag fick klippa mig direkt och det bästa var att det var en riktigt söt tjej som gjorde det också! Under tiden hon klippte fick man den där känslan "vad fan håller hon på med, ska jag verkligen se ut så här!?" men tillslut blev det kanon och borde frågat efter namnet så jag kunde gå till henne nästa gång också.

Efter det blev det jakt på kläder och fyndade en rödrutig skjorta och en röd Levis t-shirt. Temat imorgon blir rött som ni kanske märker, men det är min färg!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.